Księgi Handlowe

  • opracowanie planu kont
  • opracowanie zasad polityki rachunkowości
  • weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i rachunkowym
  • ewidencjonowanie wszystkich zdarzeń gospodarczych na podstawie dokumentów dostarczonych przez Klienta (ewidencja przychodów, kosztów, wydatków, księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych i innych)
  • obliczanie zaliczek na podatek dochodowy PIT, CIT
  • sporządzanie deklaracji na potrzeby podatku od towarów i usług VAT
  • elektroniczne wysyłanie deklaracji do Urzędu Skarbowego
  • prowadzanie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencji wyposażenia
  • sporządzanie deklaracji INTRASTAT
  • sporządzanie okresowych sprawozdań do GUS
  • sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego (rachunek zysków i strat, bilans, informacja dodatkowa, rachunek przepływów pieniężnych)
  • sporządzanie rocznego zeznania podatkowego
  • reprezentowanie Klienta przed Urzędem Skarbowym
  • udzielanie porad