Poniżej znajduje się orientacyjny cennik usług

Ceny ustalamy indywidualnie w drodze negocjacji z Klientem. Usługi wyceniane są po rozmowie z Klientem i zidentyfikowaniu jego potrzeb.

Ceny uzależnione są między innymi od:

  • rodzaju prowadzonej ewidencji (ryczałt, KPiR, Księgi Handlowe),
  • czy przedsiębiorca jest płatnikiem VAT,
  • liczby zatrudnionych pracowników,
  • liczby przetwarzanych dokumentów.

Opłaty miesięczne:

  • Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych (uproszczona ewidencja księgowa)
    • bez ewidencji VAT: od 100 zł
    • dla płatników VAT: od 140 zł
       
  • Księga przychodów i rozchodów (KPiR)
    • bez ewidencji VAT: od 120 zł
    • dla płatników VAT: od 150 zł
       
  • Księgi handlowe: od 450 zł
     
  • Obsługa kadrowo - płacowa
    • listy płac i ZUS w cenie usługi
    • kadry: od 25 zł/os
       
  • Sporządzanie sprawozdań rocznych (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa, CIT, PIT, PIT-y pracownicze) - cena jednomiesięcznej opłaty za usługę
     
  • Pomoc w otwarciu działalności gospodarczej: bez opłat przy podpisaniu umowy o współpracę
     
  • Odbiór dokumentów od klienta gratis

Podane ceny są kwotami netto.